Thursday, April 7, 2011

My New World.....

Salam... seminggu yang lalu (1/4/2011 - 3/4/2011) saya telah menghadiri seminar IMKK 2011 (Intensive Mentor Kekayaan & Kejayaan 2011) yg diadakan di Wisma MCA Jalan Ampang. Selama 3 hari mengikuti seminar ini saya rasakan sesuatu yang luar biasa dlm diri saya. Alhamdulillah.....now, i know my potential.  Mana yang baik saya teruskan.. yang kurang saya perbetulkan. Rupa2nya byk potensi diri saya yg boleh membuatkan saya kaya & berjaya. Jutaan terima kasih kepada Dr Azizan Osman. He is really.. really great and superb.. semoga tunjuk ajar yg diberikan dapat saya gnakan semaksimum-maksimumnya dlm melayari bahtera utk mencari kekayaan dan kejayaan di dunia dan akhirat.. thnksss bro..

Dlm mengejar kekayaan dan kejayaan kita kena ada impian... Dr azizan suruh senaraikan 101 impian... jadi sya senaraikan 101 impian yang saya nak... pada mulanya senang jer nak buat lama2 dh xtau nak apa dh.. hehehe saya pun berangan2 ler jadi org kaya masa nak senaraikan impian tu.. Dr Azizan kata impian tu kena specific apa yang kita nak dlm hidup ni... klu xtau kena shopping idea kt tempat2 yang mewah.. cthnya pergi kedai jam di KLCC, tnya promoter kat situ jam mana yang paling mahal... so, kita catatkan brand, model, harga, warna dsb...  lg 1, Dr Azizan kata nak kaya kena act like rich people...very interesting... xsabar nak p shopping idea... nak act like org kaya baru.... hehehe... ermmm.. its so excited... hahaha... baru nak shopping idea jer... xtau ler perasaan ni bila shppping betul2 nnti.... arrggghhhhhsssss best gilerrrrr... giler pun x mcm ni.... (ukkk... ukkk....).

l am a multimillionaire!!!!!

I am a Money Magnet!!!!!

No comments:

Post a Comment